Törnrosa

Go kväll!

Sov som en liten prinsessa inatt! Heeelt underbart! Och helt utan "droger"!
Första natten på ca 4 veckor! Har det vänt nu?
Fast trots 7 timmars sömn är jag snortrött just nu!
Får bli en tidig kväll idag med! Ska ju upp vid 4.45 så atteeee...

Mannen jobbar eftermiddag så honom såg jag endast i skiftbytet... Eller det gjorde jag ju inte heller för han var på ett möte.

Har sprungit runt som ett skållat troll hela fm. Chefen sjuk dag två.
Men allt har löst sig galant!
Svårast är att kombinera sina ordinarie uppgifter med "kontorsuppgifter".
Gäller att delegera så man slipper stressa ihjäl sig.
Fast å andra sidan presterar jag så mycket bättre under lite stress...sa tidsoptimisten:) Men jag hinner ju iaf för det mesta klart med allt i tid.

Men hoppas lite på att morgondagen blir något lugnare, är ju trots allt fredagsmys med kidsen...och dem uppskattar INTE om mamman råkar slumra till en stund mitt i barnfilmen:)

Nä nu har Hugo somnat, så jag ska kräla mig ut till soffan istället och sitta där i min ensamhet tills maken kommer hem från jobbet!

Ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0