Lullig.nu

Halloj!

Efter 3 veckors rejäla sömnrubbningar har jag mått som en tuggad, svald, uppspydd räka.
Har somnat som en klubbad säl varje kväll men vaknat efter 2-3 h och inte kunnat somna om något mer. Så de senaste veckorna har inte varit roliga, varken för mig eller någon annan.

Igår fick jag träffa en doktor som var mycket förstående.
Fick lite medicin som jag ska ta när jag vaknar på natten.
Så inatt vaknade jag, tog en halv tablett.
Funkade sådär, så jag tog andra halvan. Har sedan inget mer minne förrän jag vaknade halv fem!
Så i natt sov jag först knappt tre timmar, var vaken kanske 1,5h sen sov jag tre timmar igen! En fördubbling av sömn!
Hoppas på att det blir ännu bättre, så min kropp fattar att på natten sover man, så slipper jag ta dessa små vita piller.
För just nu känner jag mig allt annat än nykter. Inte plakat, men lite lullig i huvudet är jag allt och har lite lätt skallebank.

De kan tydligen vara rejält beroendeframkallande också, så ordern från doktorn var; MAX 3 dagar i rad sen uppehåll!!

Jag loooovar!!!

Ha en bra dag alla! Det ska jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0