Jobb idag!!

Hejhej!!

Idag är en bra dag, jag mår bra och känner mig lycklig. Beror nog mycket på att jag fått sova mer än 2-3 timmar inatt.
Så skönt!
Ska försöka pallra mig iväg till jobbet!
Huvudsaken är att jag är så pass pigg att jag orkar med mig själv. För gör jag det så orkar jag också med min underbara familj, som får lida stort för min sömnbrist. Det är orättvist, inte deras fel. Men det är ju så det blir, man är mest dum mot dem man älskar mest.
Hoppas, hoppas att jag vänder rätt dygnet nu.

Just nu är det soffmys mellan turerna till pannrummet.
Men ska snart sätta lite fart så jag hinner göra något vettigt innan jobbet idag. Eller varför ska jag?...är ju ledig till onsdag.

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0