Härliga måndag

God morgon!

Trots sömnbrist i natt och intag av en 1/2 insomningstablett, så känner jag mig pigg och glad!
Det går säkert över...:)

Ledig idag och funderar på vad jag och Hubbe ska pyssla med fram till Emma slutar skolan. En promenad runt ön kanske.
Peter jobbar fm, och just det ja! Idag har han loooovat en sväng till Ikea. Får se hur pigg jag känner mig på eftermiddagen.
Jäklar vilken ångest han kommer ha när han kommer på det:) hihi!!

Igår blev det mycket riktigt en tur till ön. Helt underbart väder, sol och plusgrader, plogade gångvägar och massvis med folk ute på isen!
Helt fantastiskt!! Min gå-ut-på-isen-skräck gav sig när jag såg hur många andra som var ute och promenerade.
Men kan inte påstå att det kändes naturligt.
Men skönt att sitta och grilla korv på ön.
Det var mys!!

Nej! Hjälpa Emma inför skolan! Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0