Estelle Silvia Ewa Mary

Jättekul att de valde att döpa lilla prinsessan till ett namn de själva tycker är fint, och inte bara för att det finns i släkten!

Idag har timmarna bara flugit förbi...
Klockan åtta käkade vi (jag och barnen) frukost, gjorde oss i ordning och åkte till Örebro för att storhandla.
Handlar man för mer än 2500:- får man tydligen packhjälp på Willys:)
Men nu är maten inhandlad för denna månad! Skönt!

När vi kom hem från Örebro plockade vi in allt i skåpen och stack iväg till jaktkojan för lunch! Korvgrillning stod på menyn. Härligt var det, riktig livskvalité att sitta i en hydda i skogen och grilla sin korv! (samtidigt som ögonen tåras av den förbaskade röken)

Hem från det och gjorde oss i ordning för att än en gång sticka hemifrån.
Denna gång blev det besök på recordbion i Nora för att se mästerkatten i stövlar!

Väl hemma igen stod det matlagning på schemat.
Färs och risfyllda paprikor blev det idag.

Nu ligger jag i sängen bredvid min son och jag hör hur han börjar andas djupare...antar att jag snart kan gå härifrån.

Blir soffhäng resten av kvällen men först betala räkningar! Pust!
I morgon fm jobb!

Ha en trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0