Alla <3 dag!

Hej!

Alla hjärtans dag idag!
Den firades på lite olika sätt i familjen G.
Jag och Emma åkte på öppet hus på Ås skola där alla klasser hade en miniskoldag. Jättekul att få vara med och titta när barnen jobbar.
Emma har ju alltid tvärvägrat mig att följa med en skoldag, men efter ikväll sa hon; kan inte du vara med mig imorgon? Det kändes riktigt gött i hjärtat.

Peter och Hugo åkte till Järnboås på barngympa.

Väl hemma sisodär vid 18.30 igen åt vi iaf lite gotte i form av kladdkakemuffins med hallongrädde.
Tycker inte att alla hjärtans dag behöver firas mer än så. Man ska alltid vara tacksam över de man har runt omkring sig och visa dem uppskattning varje dag.

Hugo sa en kul grej idag...
Hugo: mamma, när Hampus och jag får barn ska vi älska den jättemycket!
Jag: Ska ni ha barn tillsammans?
Hugo: jaaa!
Jag: men vem ska föda den då?
Hugo: Emma så klart!!

Sköning!!!

Imorgon är det slut på ledigheten, fm-skift! Pjuh!!!
Upp i ottan och stupa i säng på kvällen.
Älskade mannen jobbar eftermiddag också, så vi går om varandra. Tråkigt, men nödvändigt just nu.

Just nu försöker jag söva en liten plutt som ska snurra sina små klibbiga barnafingrar femhundraelva gånger runt mina nackhår.
Känns ungefär som om jag kommer vara skallig när han fyllt fem om detta fortsätter:)

Ha en fortsatt skön kväll alla!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0