Grattis Linda och Fredrik till eran lilla flicka!

Jaha, vad har dagen att erbjuda då?

Blir nog mycket hemmavarande idag med tvättning och städning.
Peter ligger just nu i sängen med magkatarr efter gårdagens grillat.
Man kanske inte ska äta upp all bearnaisesås själv....

En sväng till Anna och Björne blir det säkert också för att gratta till den kommande lilla flickan.
Det ska bli så mysigt med en liten bebis i släkten.
En man kan gosa med och lukta lite på och sen lämna tillbaka.
Bebisar är underbara!

Sen när de kommer upp i två-årsåldern kan man diskutera om de är så underbara...:)
Fast trotset lägger sig....tillslut.
Hugo är verkligen inne i en trotsålder just nu.
Sur och tvär om han inte får som han vill och det kan han ju inte få alltid.
Han testar oss hela tiden.
Slår sin syster...men så emellanåt ser man ljusglimtar också och då är han världens goaste lilla pojke!
Eller faktiskt så är han snäll och go för det mesta men vissa dagar slår han alla rekord i att vara trotsig.

Just nu sitter båda barnen ihopkrypna tillsammans i soffan och tittar på barnprogram.

I går var vi på Nillas bod i Nora och köpte massa sommarkläder.
Nillas firade 1 år så alla barn fick ansiktsmålning och glass och så var det 20 % på alla kläder.
Helt perfekt att åka och shoppa lite shorts, t-shirts, klänningar och leggins till barnen.
Fast det ser ut att dröja innan man kan använda sånt!

  

Längtar verkligen efter sommar nu...eller iaf en liten glimt utav den.
Skulle vara härligt med några varma majdagar.

I natt sov vi i husvagnen, så underbart!
När vi vaknade i morse hörde vi fiskmåsar som skrek.
Kändes som sommar på Öland, och DET är underbart!

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer
Postat av: marre

Så kul att få en kommentar av dig! :P

tornadojakt vore skithäftigt!



Jatack såmycket :) Jag åker nu om 9 dagar, börjar bli riktigt nervös! Hatar flyg och hatar flygplatsen i Antalya! haha, men kommer nog gå bra :P

2010-05-13 @ 20:31:30
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: marre

ja det får vi göra :P häftigt att se!

nu är det bara 6 dagar kvar till alanya! YEEEEY

2010-05-16 @ 21:30:15
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: marre

Det kommer nog bli riktigt kul tror jag... har småjobbat lite på Rhodos nu tills jag ska åka, (iofs inte i närheten av samma jobb som i alanya) men bara där känner man hur kul det är :P kan bara föreställa sig hur det blir där borta! :D WIIEEEE!



jag kommer försöka uppdatera minst en gång om dagen iaf :P

2010-05-17 @ 20:38:27
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: marre

Aaaaahö gıssa vem som fıck aka första klass! Yıııhaaaw, gıck rıktıgt bra redan fran början ;)



hur ar vadret hemma? har ar det stralande sol och jattevarmt!

2010-05-23 @ 09:33:12
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie

Eva! Kontakta mig gärna så snart du kan imorgon på 08/528 011 65, gäller en undran om en ev tv-inspelning. Ring mig så berättar jag mer! Mvh/ Rose-Marie

2010-05-24 @ 21:51:01
Postat av: marre

klart jag kan göra det! :D dagtid händer inte så mkt så det är därför jag inte har filmat något då, men jag ska absolut göra det! :D



allt väl hemma? bra med sol?

2010-06-23 @ 11:45:50
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0