Det är vååååår!!!

Hej alla!

Tiden går så fort när man har roligt att jag inte har tid att skriva så mycket här på bloggen längre.
Barnen växer så det knakar och våren är äntligen här!

Vi har nu börjat planera inför sommaren och vi kom fram till att Öland passar oss utmärkt.
Så Öland here we come!
Vi packar husvagnen och drar till Saxnäs camping.
Vi hoppas på toppenväder, men vad gör det om det regnar...vi är ju tillsammans!
Vi tänkte gå på Ölands djurpark, titta på borgen och kanske sollidens slott som vilka turister som helst.
Men förhoppningsvis tillåter vädret bad, bad, bad i havet!!
Ska bli så underbart skönt!
1 vecka helt själva...i våran fina husvagn!

Vi funderar även på att sticka iväg någonstans över midsommar också, men har inte riktigt bestämt oss än.
Det är det fina med husvagn...man kan vara rätt spontan, och det passar oss utmärkt!

Hugo är riktigt trotsig just nu...och väldigt uttråkad.
Han har ju öroninflammation så han har fått hålla sig inomhus ett par dagar eftersom den var riktigt kraftig.
Man orkar ju inte vara en supermamma hela tiden och underhålla....fatsän man skulle vilja.
Jag jobbar ju eftermiddag denna vecka, så jag känner mig riktigt sliten.
Jobb till 23.15 somnar kanske vid 00.30 och så vaknar Hugo vid strax efter 6.00.
MÅSTE köpa mörkläggningsgardiner till alla sovrum!!!
Förhoppningsvis sover han lite längre om det är mörkt i vårat hus!

Den 19:e ska jag och Emma vara med och "springa" vårruset i Örebro.
Det ska bli skoj att hon följer med!
Min stora fina tjej...7 år!!!
Hoppas bara att det är varmt och skönt då, ser ju inte så ut just nu eftersom det snöade lite i natt.
Men vet att det kan vända fort!!
Så välkommen hit golfströmmen med de varma vindarna!

Näää, nu ska jag hoppa in i duschen...

Ni vet var jag finns om ni vill veta mer vad vi gör...FB!

Kraaam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0