Ny dator!!!!!

Jajemen, nu har vi köpt en ny fin dator, en laptop.
Den är så blank, fin och snabb!!!!!
Så skönt för nu kan vi gå ut på internet igen utan en massa krångel!

Skulle bara meddela detta så förhoppningsvis kommer det dyka upp lite fler blogginlägg nu, när det inte tar en halv dag för att bara starta upp datorn.

Ska snart bege mig till Öret för att med syster handla lite på rean.
Vet med mig själv att jag kommer komma hem med en massa barnkläder.
Fast ska köpa mig ett par jeans, lite leggins och nån tröja också, hade jag tänkt.
Skulle vilja ha ett par stövlar med , men får se om jag hittar några.

Vill bara att min jävla förkylning ska ge med sig någon gång, så jag kan må som folk igen.
Börjar bli jäkligt irriterande att behöva gå runt med nässpray och snorpapper i högsta hugg hela tiden.
Har också jäkligt ont i magmusklerna + ryggen efter allt hostande.

Ha det bra med er i vinterkylan!
(Som jag förövrigt älskar!)

Äntligen en riktig vinter!

Kommentarer
Postat av: trannel/nossdravde

Vem älskar du? Oss eller vinterkylan. Fy fan för kyla. Nej tacka vet jag sommar sol o hällregn, så pratar en riktig vattenkraftare. Tjo flöjt.

2010-01-05 @ 12:12:09
URL: http://sick/so/sick/damn/iam/sick

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0