Kalas idag!

Sitter just nu och väntar på att ugnen ska nå 250 grader så jag kan grädda min rulltårtebotten.
Lyssnar på Erik Grönwall samtidigt, vill att han ska släppa en skiva med egna låtar...
Älskar hans röst!
Inte lika mycket som jag älskar Peters röst måste jag tillägga:)

Våran kära granne Krister var här nyss och hjälpte oss skotta!
Snacka om bra granne!
Love it!

Just nu tittar Emma på tv, Peter och Hugo slaggar.
Peter jobbade i morse mellan 5.00-09.00.
Så jag förstår om han är sliten.
De har tydligen asmycket att göra på Linde maskiner, hoppas att Peter får vara kvar.
Då blir det husvagnssemester till sommaren!!!
Så många ställen jag vill åka till.
Öland, Gotland, Tanum, vättern runt, Krokek osv osv...
Läser ju ganska mycket böcker hela tiden och tycker att det skulle vara så kul att åka till de platser böckerna utspelar sig.
Intressant att få se om det stämmer överens med författarens beskrivning.

Peter och jag köpte 10 nya böcker från adlibris som jag hämtade ut här om dagen.
Så nu har jag något att göra en stund:)

Nej, nu ska jag kolla ugnen.

Ha en bra Lördag och i kväll är det final i Robinson!!!!

Kommentarer
Postat av: Grandpa 4 2

Synd jag inte kunde va med på kalaset, men tur för Er, ha ha.

2010-02-02 @ 10:48:29
URL: http://lika/tokig/som/vanligt
Postat av: mrsmama

Jo det är vi nog alla tacksamma för:)

2010-02-02 @ 15:56:30
URL: http://mrsmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0