Hemma från Öret

Idag såg syster och jag en kändis på Marieberg Galleria.
När vi satt och åt så tittade JAG ( som aldrig känner igen någon) upp och stirrar rakt på Elisabeth Höglund med herrsällskap modell äldre.
Jaja jag vet...kanske ingen riktig superkändis, men ändå...jag kände igen ett ansikte!
Jag som knappt känner igen mina egna barn!
Så dålig på det där med att komma ihåg ett ansikte!
Tog flera år innan jag kände igen grannarna, och nu har vi bott här i Striberg i jättemånga år och jag ser fortfarande folk runt omkring min gata som jag aaaaaaldrig har sett förut!
Jaja...jag fortsätter äta, sen säger jag till Åsa...Elisabeth Höglund sitter därborta i hörnet.
VA! säger Åsa...min största IDOL ju!!!!!!!
Hon kastar sig över bordet och slänger sig fram till E.H och kräver en signering på bröstet...

Eller så var det så här att hon vänder sig om och tittar och säger: Neeeej det är inte hon!
Jag blir förvirrad och tittar igen...Kan inte riktigt lita på mitt omdömme där.
Jo säger jag, det är hon....
Åsa tittar igen...Jo det är hon....
Sen är ju Åsa snäppet kändiskåtare än mig och börjar flamsa runt och vill åka rulltrappa bara för att få en närmare titt.
Men jag fattade inte vinken och börjar gå åt ett annat håll.

Köpte INGA barnkläder!
Köpte mig själv ett par jeans, en jeanskjol, 2 p strumbyxor, knästrumpor, mascara, ett par Uggs-kopior och 4 böcker varav en var till Peter.
En bok till Peter, jag vet det låter inte klokt, men det var The Dirt som han önskat sig.

Tjuvfotade även familjen Hellström/Carlsson och mms:ade mamma Ullis.
Hade varit roligare om hon inte sett vem mms:et kom ifrån.

Åsa och jag testade också en jävla massa skor, modell skyhöga.
Kul, men inte gåbart!
Höll på att skratta ihjäl mig, när Åsa sätter på sig ett par skyhöga pumps till sina mysbyxor.
Såg kul ut.

Nej nu ska jag lägga min underbara fina dotter!
Min goa son sover redan sen mamma hungit för honom.
Mamma hunga....

Ha en trevlig kväll!

Over n' out

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag såg också "Bettan". Du skulle kanske bli papparazzifotograf...

/Kram

2010-01-05 @ 21:51:08
Postat av: Åsa

Måste tilläggas att jag dessutom hade färgglada randiga strumpor på mig.. Bild kommer på MIN blogg..

2010-01-05 @ 23:54:23
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0