Är det Torsdag idag?

Idag gjorde jag en älggryta till middag, fast utan älg.
Använde kyckling i stället och det blev ett mycket lyckat resultat.
Serverade med ris till och jag bara älskar min riskokare!!!

Är ganska trött efter första natten.
En natt kvar, sen är det ledigt igen.
Skönt!!!

Har hämtat Hugos tapeter idag, kommer bli så fint!

Är ganska så avundsjuk på min mor som åker till Thailand ikväll.
Planet går vid 20.00, så jag antar att hon sitter på Landvetter just nu och är ganska pirrig.
Jag vill också åka till Thailand!!!!!!
Jag har ju varit där två gånger, och min dröm är att få ta med familjen dit, för det är ett underbart land...på alla sätt!

Har blivit lite lätt spelberoende.
Av Nintendo Wii:s new super mario bros!
Så jäkla kul!
De har ju tagit tillvara på mycket av det från tidigare upplagor.
Så det är en liten nostalgitripp att spela också.
Sen är det ju kul att Emma är så stor så hon också kan spela.

Hugo är så lycklig just nu.
Han följde med Peter hem till Micke och Diana och lekte med deras Ida.
Så nu går han bara och pratar om Ida hela tiden.
Det är kul med kompisar.

Barnen skulle spela golf, men jag är nog tvungen att avsluta mitt skrivande och gå in som domare.
För det går inte till riktigt enligt regelboken.
Man fäktas väl inte med golfklubbor och skriker åt varandra?
Du DUM!!!!!

Ha det bra!!!

Kommentarer
Postat av: evajimoåsaspappa

Skrika på golfbanan!!! Det kan hända, både glatt o ilsket, he he.

2010-01-08 @ 14:09:35
URL: http://jagbryrmig/ommina/barn/eehh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0