Han kom, han gick och kom tillbaka...

Fan vad dålig jag är på att uppdatera, men jag har helt enkelt inte tid att sitta framför datorn.
Jag jobbar ju mellan 23 på kvällen och 05.30 på morgonen och efter det är det hem och väcka barn, skjutsa till dagis och skola.
Sen hem för att vid 07.30 lägga sig i sängen och försöka slappna av.
Brukar släcka lampan efter 8.00 någon gång och försöka sova.
Sen upp vid 14.30 för att hämta barnen.
Hem och laga mat så vi kan äta när Peter kommer hem från jobbet.
Sen det vanliga, plocka, städa, vika tvätt, natta barn för att sedan sitta i lugn och ro med min man och titta lite på tv.
Brukar slänga omkull mig en sväng på kvällen också innan jag åker till jobbet.
Trivs väldigt bra på mitt jobb just nu, har riktigt bra arbetskamrater på mitt skift.
Gillar tiderna som vi jobbar, och skiftgången passar mig bra.
Skulle vilja byta bort mina 4 veckor tvåskift bara så jag jobbar enbart nätter.

Han har börjat igen, på nytt...
Lika bra som förr, men på obestämd tid.

Just nu är min son väldigt sur på mig för jag hade ett samtal med honom om att man inte får bita sin mamma i hennes nyckelben.
Han uppskattade inte samtalet.
Eller han uppskattade inte att jag satte honom ner på stolen han stod på bredvid mig, och sköt i väg den en bit och sa: nu får du inte sitta bredvid mamma för man får inte bitas.
Han har kommit in i någon sorts tidig jobbig jäkla trotsperiod och vill gärna göra som han vill.
Han lägger armarna i kors högt uppe på bröstet och plutar argt med munnen och går i väg.

Han testar allt!

Fick ett meddelande av min man härom kvällen när jag åkt till jobbet.
Nu vaknade Hugo...jaja, sova får vi väl göra om 18 år i våran husvagn på Öland.

Men han är riktigt rolig och förstår allt man säger till honom, kanske inte allt, men det vardagliga.

Just nu
skickade jag i väg honom för att hämta strumpor åt mig.
Jättebra för mig och han tycker själv det är jättekul.

Det blev nog en liten miss dock i våran konversation, för han kom tillbaka med SIN strumpkorg.

Han gillar det.
Men han kan inte lova hur länge det blir och hur ofta.

Nej nu ska vi snart åka och hämta Emma i Ås, hon följde med en kompis hem idag efter skolan.

Just nu för söker Hugo sätta på mig strumpor, han har nu hämtat ett par av mina.

Grattis Linda min gamla flamma på 30 års dagen!

Jaja, ok ni ska väl få den, adressen till han, den där långa, smala, otroligt fina och snälla mannen jag är gift med.

http://www.grasbergs.blogspot.com/

Var snäll, så kanske han blir kvar och blir en inbiten bloggare som jag...(snart 3 år)

Ha det! min kära vänner

Kommentarer
Postat av: Åsa

Kan jag ordna när jag fixat min laptop! :)

2009-09-16 @ 23:38:23
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0