Söndag

Usch vad helgerna går fort jämt.
Eller jag tycker faktiskt att veckorna går fort.
Redan Oktober, för tusan...
Det var ju nyss April ju!

Snart är det jul!
Börjar längta lite faktiskt, är sugen på lite julmusik.
Vill baka julgodis, lussebullar och göra julköttbullar.
Vill att det ska komma snö.
Idealet vore om det var ca 5 minus och snö hela vintern.
Slask är det värsta jag vet!
Nej, nu ljög jag...spindlar är värre...:)

Igår hjälpte vi Peters mormor & morfar att flytta till nya lägenheten.
Vi avslutade kvällen i Husby med nästan allihop för att äta mat.

Just nu är Peter och Emma i skogen och röjer pass med Carro och Björne.

Senare ska vi till familjen Carlsson/Hellström för att fira familjens minsting Olle nu 1år.
Men innan det ska Hugo och jag handla lite mat så jag slipper göra det i veckan.
Så skönt att ha mat hemma så man slipper flänga fram och tillbaka till stan varenda dag.

Ska försöka sova lite i kväll också efter maten för jag jobbar i natt som vanligt.
Har tagit ledigt älgjaktsveckan, men jag tror inte jag är ledig hela veckan utan kanske sön-mån och kanske tisdag.
Får se, hur jag gör.
Det beror på hur mycket älgflugor det är i skogen..:)

Var till Örebro härom dagen för att köpa en Overall till Hugo och vinterjacka och byxor till Emma samt vinterskor.
Till Hugo fanns det hur mycket som helst, men inte till Emma.
Det som fanns till Emma såg förskräckligt ut...så jävla fult.
Åkte hem och beställde Didrikson vinterkläder till dem i stället på Linus&Lotta.
Dyrt, men riktigt bra kläder så då vet jag att båda är varma och torra i vinter.
Vinterskor till Hugo har jag köpt så nu är det bara skor till Emma kvar.
Köper nog ett par Gore tex kängor till henne, det har hon haft förut och de är så bra.

Hugo har asstora fötter, fick köpa strl 25 på skor till honom.
Sååå han kommer nog bli poppis hos damerna när han blir stor..:)

Nej nu har jag inte tid med detta längre...

Ha det bra i höstrusket!

Kommentarer
Postat av: trannel/nossdravde

Stora fötter, men hallå där, jag drar 44:or, inte är JAG så poppis, det var väl tummarna som skulle va stora tyckte jag du skrev förut.

2009-10-04 @ 14:53:09
URL: http://sick/so/sick/damn/iam/sick

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0