Öronhål

Det blir typ en gång per vecka som jag uppdaterar denna blogg pga tidsbrist numera.
Jag gör så gott jag kan :)

Lördag idag, och om en stund så ska Emma åka till Nora och ta hål i öronen.
Stora tjejen...
Var lite tveksam till om hon skulle få göra hål i öronen eller ej.
Tycker hon är ganska liten än, men hon lyckades övertala mig.
Så svårt var det väl kanske inte heller för jag vet ju hur gärna jag ville ha hål i öronen när jag var liten.
Sen så kan jag ju inte säga så mycket med mina 6 hål i öronen + piercad tunga.

Nej jag återkommer senare, fick besök nu...


Kommentarer
Postat av: Åsa

har du kvar tungpiercingen förresten?

2009-10-10 @ 15:42:01
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: mrsmama

Min tungpiercing finns kvar men jag får inte i en stav utan bara något tunnare. Det är alltså fortfarande hål rakt igenom men hålet har dragit ihop sig...

2009-10-11 @ 13:37:27
URL: http://mrsmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0