Grannfejden del 2

Jaha, nu var grannfejden i full gång igen.
Förra gången gick min då fulla granne runt och jagade min dotter och sa:nu kommer jag och tar dig...
Det blev ett jävla hallabaloo på Peter och grannen då.

Här om dagen så var grannfan igång igen.
Har funderat ett tag varför Strippan varit borta så mycket på sista tiden.
Det visade sig att grannfan försökte sno henne!
De har matat henne och tagit in henne till sig.

När jag insåg det så knallade jag dit ner och knackade på och talade om vad som gällde, vänlig men bestämd.
Jag var just då oxtokig men kunde behålla lugnet.
Fast hade tanten börjat jävlas med mig hade jag exploderat!

Hon ska fan inte sno våran katt! Emma och Hugos katt!

Hon sa att Strippan just då inte var där, men det är jag rätt så säker på att hon var för när katten kom hem så luktade hon rök och billig parfym.
Dessutom var hon helt torr också!

Så jävlar att jag har stenkoll på patt-Iris nu!

Man får välja sina fajter här i livet, men om någon bråkar med min familj så är jag inte trevlig att ha i närheten.
Och om man nu väljer att bråka med mig, då har man gett sig på fel person för jag tror stenhårt på rättvisa och ger mig ALDRIG!

Mina saker är mina saker och dina saker är dina saker.
Enklare än så blir det inte.

I morgon ska Emma till doktorn förresten och kolla upp om hon har någon sorts matallergi.
Hon får ju jätteont i magen med jämna mellanrum och nästintill förstoppad.
Vi får se hur det går, förhoppningsvis är det inget men det är ju bra att veta.
Tycker så synd om henne när hon har ont.

Hugo har börjat prata så mycket nu...
Rätt som det är ploppar det ur ord ur honom som man inte trodde han kunde.
Idag när jag skulle åka in till stan så sa han mamma määä...och så sträckte han ut armarna.
Och när jag sa nej, mamma måste åka själv, då bröt han ihop.
Han förstår ju allt vi säger till honom och nu börjar han kunna göra sig förstådd själv.
Så skööönt!
I går köpte jag glass och la i frysen, pratade inte nåt om det men han såg att jag la den där.
Sen sa han mamma gass...
Nej efter maten sa jag och så åt vi utan protester och när han ätit klart sprang han till frysen och pekade och sa gass.
Visste inte att han kunde det ordet heller.

Så de vet mer än vi tror de små trollen.
Lömska ungar...
Haha

Nej lite sömn på det här för nu har jag inte sovit på flera dagar pga ilska så jag behöver en liten tupplur känner jag.

Sen ska jag till jobbet och skrämma finnkärringen!:)
Moahahaha...
Igår: 3 gånger på typ 10 minuter...

So long




Kommentarer
Postat av: Anonym

Lovar att på mitt jobb är det läskigare att vara på nätterna...

2009-10-22 @ 20:18:52
Postat av: Åsa

Och den var från mig!

2009-10-22 @ 20:20:00
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Erika

Finnkärringen, är det Anne det? =)

2009-10-22 @ 23:15:19
URL: http://reasonstoargue.blogspot.com
Postat av: mrsmama

Erika:jajemensan!

Åsa: Lovar att det är läskigast på mitt jobb om nätterna, när man ska gå ut själv över en mörk gårdsplan och in i en ödslig byggnad och hämta material...

2009-10-23 @ 12:36:37
URL: http://mrsmama.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men folk dör på mitt...

2009-10-23 @ 12:51:57
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: mrsmama

Åsa: På mitt ställe med....

2009-10-23 @ 17:41:31
URL: http://mrsmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0