Lite från gårdagens bravader...

Hej hej, hallå dagboken!

Idag är det en skön ledig dag utan massa stressmoment!
Skönt när Emma är ledig från dagis så man slipper stressa i väg tidigt på morgonen.
Emma har nog tråkigt, hon vill nog hellre leka med sina kompisar på dagis.

I kväll ska Peter åka till Odensbacken och hämta vårat nya fina matsalsbord och stolar! Weiii!!
Synd bara att jag inte fått tag på någon matta än som jag vill ha men det får väl vänta då.
Ville ju ha en koskinnsmatta eller en stor, helt fyrkantig matta eftersom bordet är helt kvadratiskt...(heter det så)
Kommer bli så snyggt...
Har en massa andra planer också, men jag tror jag måste börja jobba först innan jag verkställer dem.
Ingenting är ju gratis.

Igår hade vi ju barngympa och babysim som vanligt på tisdagar.
Hugo var jättetrött på babysimmt och tittade bara efter sin mamma hela tiden.
Tog lite kort i går men fick nästan bara bilder på en ledsen Hugo.
Tog även bilder på Emmas barngympa, hon var ett betydligt gladare barn än sin bror.

     

     

Nästa måndag ska vi i föräldragruppen ha 1-års kalas för våra blivande 1-åringar.
Ska bli jättekul!
Vi ska köpa en present för 100 kronor som passar både tjej och kille sen lottar vi ut dem så varje bebbe får varsin 1-års present.
Tänk, de är snart 1 år!!

Nej nu ska jag göra mig iordning...sitter i långkalsonger, fårskinnstofflor och träningsoverallströja....(ovanligt va, Peter?)

Hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0