Tack allihopa!

Hej!

Ville bara tacka alla som kom på kalaset jag hade i helgen!

Igår så åkte vi och handlade matsalsbord och stolar.
Det blev det bordet som jag tittat på i typ ett år.
Yippie!
Det är ett helt fyrkantigt 145x145 cm stort ekbord med 8 stolar i skinn.
( Peter tyckte det var ett perfekt pokerbord)
Vi köpte även till två stolar eftersom det ingick en iläggsskiva, så man kan sammanlagt sitta 10 personer vid bordet.
Kul att köpa något som inte alla andra har...tänkte då på den fyrkantiga modellen.

Får dock inte hem det förrän vecka 8-9 någon gång.
Längtar...
Ska köpa en matta också att ha under bordet.
Har hittat en koskinnsmatta som är svart/vit på IKEA.
Kan nog bli snyggt!
Måste åka till Ikea med tumstocken och mäta lite på mattan bara så det blir bra!

Jäklar att vi åkte bil igår.
Först åkte vi till Nisse's i Västerås.
De hade jättemycket bra saker där men jag fastnade inte för någon matsalsgrupp direkt.
Kommer åka dit fler gånger för de hade mycket av allt!
Billigt var det också.
Jaja, när vi inte hittade något där så åkte vi ut ill Odensbacken och Jacobssons möbler.
Och där stod det, bordet jag ville ha...och Peter...
Vi kollade ju på det för ett år sen men då var det betydligt många fler tusen dyrare så jag hade aldrig räknat med att kunna köpa det.
Ibland har man tur.

Sen käkade vi på Formosa allihopa, gott!

Nej Hugo har nu tröttnat på mig!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Bess

Kul att du/ni fick tag i ett bra bord. Det var jäkligt snyggt. Värt att vänta på.

2009-02-04 @ 21:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0