Järnboås

Ja där har vi spenderat kvällen och jag säger bara oh my god!
Glad att vi kommit hem levande!
Det började fint med god tacos...

Fick lära mig att man ej kan diska och micra samtidigt...hehe

Diskmaskin+micro=poff
Tända utebelysning=poff
Svara i telefon=omöjligt
Micra gröt=grötbomb
sladdar får man ej gå på
Diska+använda vatten=ta det som finns på toa

Hehehe HAHAHAHAHAHAHA

Var det nåt mer?

Men vi hade ialla fall tur med vädret!

Vi hade asskoj!
Det får vi göra om...snart!
Har inte skrattat så mycket på länge!



Poff, blink, kolsvart!

Så var våran kväll!


Kommentarer
Postat av: Holger Enöra

Om jag vore elektriker skulle jag bli nervös av det där. Som tur är, är jag bara sillstrypare.

2009-02-28 @ 13:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0