Flyttstädat

Ja just det har jag ägnat eftermiddagen åt.
Syster yster, jag, Malin och Emma hjälptes åt att städa ur Åsas gamla lägenhet och kört bort massa skräp till återvinningen.
Hon har dock ingen el längre i den gamla lägenheten så det blev vääääldigt mörkt tillsist.
Det blev bara lite kvar att göra....eller lite och lite...golven ska torkas.
Men det skulle Åsa fixa i morgon innan tanten ska komma och besikta lägenheten.
Hoppas att det blir bra iaf så hon slipper få bakläxa.

Emma fick Åsas pantflaskor och var överlycklig för de 64 kronorna.
Hon var mycket noga med att Hugo skulle få lite pengar.
Så hon gick och stoppade i 4 kronor i hans sparbössa.
Gulliga unge.

Nej nu ska jag fan ta och göra mig i ordning och gå och sova.
Är astrött!!

So long suckers!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej Eva! Vad har du för mailadress?

Kram ulrika

2009-02-27 @ 15:21:41
Postat av: Åsa

Haha, vad söt hon är lilla snuttan =)

2009-02-28 @ 08:50:56
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0