Bokrea

Igår startade årets bokrea och jag har inte haft tid att besöka någon bokhandel.
Surt!
Jag som älskar böcker!
De är snygga att ha och så finns det innehåll idem också!
Det är inte mycket som har dessa två egenskaper!
Måste dock åka själv när jag ska handla böcker för jag kan gå alldeles föööör länge och titta, känna och läsa.
Vill ha massa nya böcker, bland annat kokböcker och deckare.

Ska nog kolla runt lite på nätet om jag kan fynda några riktigt bra böcker.
Tycker dock inte riktigt att det är samma sak som att handla böcker live så att säga.

Gud vad töntigt det låter när jag skriver om böcker! Haha...

Idag har jag gjort köttfärsbiffar med egenplockade gula kantareller, persilja och lök i...till det blev det potatis som jag skivat och hade in i ugnen tillsammans med olivolja och flingsalt.
Såsen gjorde jag direkt i stekpannan efter jag stekt biffarna...mums, den blev riktigt god.

Just nu så sitter jag bara och väntar på att Peter och Fredrik ska komma med mitt bord och stolar!

Nej...so long!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Svar; "För solen skiiner jöö"

2009-02-25 @ 21:20:59
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Petta Pung

Det var ett rent helvete att hitta gula kantareller så här års men vad gör man inte för sin fru!!!!

2009-02-26 @ 07:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0