Äntligen fredag

Hejsan!

Ja, fredag...vet inte varför jag skrev äntligen egentligen.
Jag är ju ledig dag som natt!...och jag njuter av det också!
Men det är klart att när helgen kommer i antågande så betyder ju det att Peter är ledig!

Idag ska vi flytta Åsa och jag gör allt för att göra henne nervös och orolig...så kul!
Hon är av någon okänd anledning skitnervös inför att flytta idag.
Hon har ju väntat och längtat så länge och nu är det äntligen dax!
Jag driver med henne om allt möjligt...
Allt från att mormor ska komma dit med gammalt ärvt porslin, och att hon ska ta med gardiner och sätta upp på nya placet till att säga:tänk Åsa, i morgon vaknar du upp i nya lägenheten och då säger Åsa; ge diiiig jag blir nervös...så då påminner jag henne så fort jag kan.
Söstra mi...
Jag kommer nog halvt som halvt bo i hennes nya lya jag med för jag är så nyfiken...den ligger ju jäkligt bra till.
Jag och Peter kommer lämna bort barnen till farmor varje helg hela sommaren och sitta och dricka drinkar och spana på Åsas balkong....haha...hoho...

igår hittade jag en sida på internet som jag fastnade för.
Man kan designa egna tröjor mm.
Jag gjorde i ordning en assnygg knockout t-shirt till Peter.
Älskar att hålla på med sådant och jag tror att de andra i knockout var intresserade av att köpa dem också.
Det skulle ju vara ganska snyggt om de klädde sig någorlunda lika på scenen utan att det ser dansband ut.
( inget illa om dansband, men det är ju inte det de spelar )

Den 23 maj är de förband åt Drängarna på Sala statt.
Det är bra med bokningsbolag!
De får spelningar hela tiden, och det blir bara mer och mer...
De kan dock inte ta så mycket nu framöver ett tag för bassisten ska få bebbe i mars, så det kan ju vara bra om han håller sig i närheten till bebben ploppat.
Peter tyckte det vore bra med typ två spelningar i månaden, men jag är girig som fan och tyckte det var för lite!
Money, money, money...
Fast visst är det kul om han är hemma på helgerna också...
Men vad är det som säger att jag inte kan följa med någon gång och titta på dem?
Tror att Peter till och med skulle tycka det var kul...
Hugo börjar ju växa till sig och bli stora killen nu så vi får öva på att lämna bort honom.

Idag har jag lovat Emma att baka negerbollar/chokladbollar/kokosbollar eller vad F det nu heter.
Frågade henne nyss om vi skulle baka, men hon ville ta det lungt en stund sa hon :)
Hugo sover just nu så då passade jag på att skriva.

Hugo var så söt igår kväll när han skulle sova.
Han vaknade till vid 22 tiden på kvällen och blev pigg och busig.
Peter och jag var inte lika pigga och busiga som Hugo.
Jag la han i sin säng och han bara satte sig upp och ville busa, så tillsist släckte vi lampan och där satt han i sängen och bara tittade i mörkret.
Tillsist la han sig ner och somnade.
Det är konstigt, i sin säng vill han sova på mage...i våran säng på sidan.
Han har aldrig sovit på mage förut, men nu när vi börjat lägga han i sin säng ska han ligga på mage annars somnar han inte.
Han är så söt ungen.
Hugo sov!
Och han lägger ner sitt ulliga lilla huvud på kudden och kniper i hop ögonen och försöker så mycket han bara kan att sova.

Igår var ju Anna här ooch när hon åkte sa Emma; jag älskar Anna! Sen var hon tvungen att tillägga och mamma, pappa och Hugo.
Haha!
Hon fick massa presenter av henne, bland annat ett set att göra egna tvålar som vi grejade med igår kväll.
Jag lovar att hon var så stolt över tvålarna att hon sov med dem i natt och har burit med sig dem i en påse hela morgonen!
Jag fick också presenter.
En kanonfin ljusstake i silver med ett hölje i glas.
Samt massa produkter från mitt favvo märke lush.
Gå in på deras hemsida och titta!
De har så otroligt mycket härliga bad, dusch och skönhetsartiklar!
Det luktar så gott och är lite annoorlunda än vad man brukar få tag på.
Sen är deras produkter så dryga också så man behöver inte använda så mycket åt gången.
Perfekta presenter om inte annat!


Nej nu ska jag fixa lunch åt mig och barnen.

Vi ses och hörs!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tänkte pallra mig iväg till hotellet den 28:e, du kanske ska bli mä?

2009-02-06 @ 17:00:39
URL: http://carrobondmora.blogg.se/
Postat av: jonathan

nog bäst du följer med på spelningarna så inte Peter raggar på alla groupisar=P haha

2009-02-07 @ 12:18:47
URL: http://lifeonweels.blogg.se/
Postat av: Erika

Har för mig att jag köpte en lush-bomb åt emma en gång i tiden :)

2009-06-17 @ 12:14:31
URL: http://reasonstoargue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0