Torsdag kväll efter jobbet

Fy fasiken vad jag inte har haft tid att uppdatera denna blogg på länge nu.
Vi har målat huset och så har jag börjat jobba!
Eftermiddag hela veckan 13.30-23.15 och idag till 22.15...men i morgon och på lördag är jag ledig iaf.
Var helt förvirrad när jag kom till jobbet i måndags.
Tänkte att, jaha detta har jag tydligen förträngt bra för jag kommer inte i håg ett skit.
Två timmar senare så stod jag vid maskinen och jobbade som om jag inte varit borta en dag.
Det värsta med mitt jobb är inte själva arbetet, schemat eller arbetskamraterna utan de där förbannade klockorna som sitter på väggen och segar sig fram med sina hånfulla visare.
5 minuter känns som fem år!
Det är jobbigt!

Vi håller även på att skola in Hugo på dagis och det går som förväntat riktigt bra.
Han bryr sig inte speciellt mycket om mig utan leker med barnen och sitter hos fröknarna.
Han är så stor nu min fina kille.
Vi ska dit i morgon igen mellan 9.30-11.30.
Nästa vecka ska han vara där utan förälder.

Nej nu ska jag fortsätta läsa min mycket spännande bok av Camilla Läckberg, Predikanten.
Det är hennes andra bok, den första läste jag nyss också och den heter , Isprinsessan.
Är precis framme i slutklämmen nu så jag måste läsa vidare så jag får reda på vem mördaren är!

Har även beställt en jäkla massa böcker på internet...så kul!

Här kommer fina bilder från förra veckans måleri...



Seriösa killar! :)



Sjuk humor eller för många öl...välj själva... jag tror på en kombination av båda.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: lennart/pennart

Det ser ju ut som om de skiter i att måla, moahahahaha.......

2009-08-07 @ 08:46:28
URL: http://dont/like/oranges/insides/blää
Postat av: lennart/pennart

Eller också så har de en kluven inställning till det hela, hahahahahahahahahahaha....

2009-08-07 @ 08:47:38
URL: http://dont/like/oranges/insides/blää
Postat av: lennart/pennart

Som Ted Gärdestad sjöng: Jag vill ha en egen moone.. hihihihihihihih

2009-08-07 @ 08:49:14
URL: http://dont/like/oranges/insides/blää
Postat av: lennart/pennart

Eller så är det bara så att detta är Striberg´s egen PRIDEFESTIVAL hohohohohohohohohohohöööööö.... Jag döör snart........

2009-08-07 @ 08:50:41
URL: http://dont/like/oranges/insides/blää
Postat av: Seawall

HA HA HA vilka bilder....är ju fan så man längtar tillbaka till den där superbra byggställningen!!

2009-08-07 @ 11:24:35
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0