Söndag

Det började med Emma, sen jag och nu Hugo.
Snor, snor och snor.

Gjorde en ganska dum sak nyligen.

Emma har tjatat om knäck sen hon tittade på Rasmus på luffen.
Så idag skulle jag göra knäckklubbor åt henne.
Själva klubborna gick väl hyfsat att göra, men jag min...idiot, ställde ut de supervarma klubborna för att de skulle svalna.
Så nu har jag stått och pillat bort en massa björkfrön från varenda klubba!

Hur var det nu igen, jo just...man ska tänka till INNAN man handlar!

Emma har blivit WWF försäljare.
Så vill ni handla, så säljer hon gärna...och talar gärna om vad ni kan handla mer...:)
Hon har förstått att ju mer alla handlar, ju mer pengar och finare sak får hon själv.

Idag så är det ju bockjaktspremiär, så Peter satt på pass vid 04.00 i morse.
Vet inte riktigt vad jag ska kalla sådana som honom som frivilligt går upp så tidigt för att sitta och vänta i skogen på att ett djur ( rätt djur ) ska komma fram.
Sen i de flesta fall kommer det djuret inte fram....

Ni läsare kanske har ett förslag?

Just nu ligger bockjägaren och sover.
Han ska ut i kväll igen...

I morgon börjar allvaret, dagis, fritids och jobb.
Fast Peter har ledigt ett par dagar till, så han kan vara med Emma i skolan en stund.
Hugo kanske får lov att vara hemma i morgon också, om inte snoret försvunnit.
Återstår att se...

Nej, lite röjning här hemma...kanske en dusch också.

Sen ska jag nog åka och strypa Sjöwall också eftersom han ringde på hemtelefonen vid 02.00 i natt, och väckte hela familjen.
Ska nog duscha efter strypningen i stället, kan bli svettigt! :)
Haha, nej då...skoja bara...det blir nog en lätt match för en gammal Hällförsare!
Moahahaha...men hämden är ljuv! 



So long!





 


Kommentarer
Postat av: Seawall

HMmm har jag ringt?? JA JA där ser man!!! Inte ett spår av det kan jag meddela fröken!! Prata jag???



Hmmm förlåt då!!!

2009-08-16 @ 16:41:17
URL: http://seawall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ser din profilbild?! Mysko...

Säg till så kanske jag kan fixa det när jag får någon tid över... :)

2009-08-16 @ 18:24:02
Postat av: lennart/pennart

Strypa, det är ju otäckt, tänk om han inte får luft, då kvävs han ju, mitt i rötmånaden å allting, det kommer bara att lukta illa. Dött kött måste frysas, vänta till vintern i stället.

2009-08-16 @ 20:11:36
URL: http://dont/like/nasty/people/to.near
Postat av: Åsa

Tack för tipset! Har nog varit och pillat på fel grej :)



Skulle du komma hit i morgon eller är jag senil?

2009-08-16 @ 21:14:33
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0