Svininfluensan?

•38 grader i feber, men ska jobba ändå i morgon...Företagsvänlig eller pengakåt...det är en tolkningsfråga.

( tolkningsfråga är mitt nya favorituttryck efter alla möten på jobbet, om lagar och regler...)

•Kallar yngre människor för ungdomar...ålderstecken? Kom på mig själv härom dagen...trodde jag själv hörde till kategorin ungdomar, men antaligen inte eftersom JAG kallar yngre människor det själv.

•Vet exakt hur många påsar som går åt på ICA när man storhandlar...Är jag en mamma eller vad? Kom och tänka på det i dag att när jag var liten, tyckte jag det var ett mysterium när mamma visste exakt hur många påsar som skulle gå åt.

•När jag storhandlar, hamnar notan på ungefär 1700-1800 kr...ibland mer...Glupsk familj?

Hade egentligen inget att skriva, för min hjärna känns som om den väger 10 kg, snoret rinner lite här och var...men en positiv sak är att halsontet nästan försvunnit...†



Nu ska jag titta lite på tv.

Ha det så bra alla ni som läser...♥

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Glupska??? Beror ju på hur ofta du storhandlar... Om du gör det varje dag kan jag nog hålla med ;) Men det är bra att du handlar på ICA!!!

Kram

2009-08-20 @ 21:05:57
Postat av: Åsa

När jag storhandlar går det på 1000 kr och det gör jag typ var tredje månad ;) haha

2009-08-20 @ 22:21:19
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: evajimåsaspappa

Företagsvämlig: Nej, du smittar dina arbetskamrater (kollegor då) Pengakåt? Det kan slå tillbaka med sämre hälsa att jobba när man är sjuk. Se på din far, 37,1gr sjukskriven i FYRA veckor.

2009-08-21 @ 07:47:03
URL: http://komsomniär/gåsomnistår.se
Postat av: Fru Gräsberg

Ullis: självklart väljer jag ICA...dock inte Punkten, det ligger åt fel håll...och så är ju du mammaledig...:)

Åsa: jo men en kasse nudlar är inte så dyrt... :)

Pappa:Synd att man inte kan välja vilka man vill smitta...hohoho....moahahaha...nej då, nu ska jag vara snäll...har bara bra arbetskamrater.

2009-08-22 @ 10:19:05
URL: http://mrsmama.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag äter inte nudlar...

2009-08-23 @ 14:02:40
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0