Potträning

Hugo har blivit så duktig på att tala om att han bajsat.
Ha kommer och pekar på blöjan och säger bläää.
Och här om dagen ville han sitta på toaletten, och han gjorde nr 2 och blev överlycklig.

Idag på dagis så hade han pekat på pottan, så fröken hade satt honom där.
Han satt en stund och när hon sen tittade till honom så hade han kissat pottan full som hon uttryckte det.
Min stora duktiga kille! ♥
Så nu står pottan redo inne på toa för mer action.

Det går jättebra på dagis och idag har både ätit och sovit där utan föräldrar närvarande.
Inga problem eller protester.
Så skönt!



Min buskille!

Nästa vecka börjar Emma på fritids och i förskolan.
Det kommer nog gå som en dans det med, med henne är det oftast aldrig några bekymmer.

Herregud vad stor hon blivit, när hände det!
Min stora fina, duktiga tjej! ♥


Just nu är hon ute i Husby och leker med Freja.
Vi ska åka och hämta henne strax.

Vilka fina barn vi har, jag och Peter! ♥

Nu har jag fått skryta av mig lite om mina fina två, så det räcker.
Men jag kan inte låta bli att vara så stolt över dem!
De är ju det bästa vi har!

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: lennart/pennart

Vaddå det bästa!!!! Volvon då??? Ha ha.

2009-08-13 @ 07:27:26
URL: http://dont/like/oranges/insides/blää
Postat av: lennart/pennart

Å Opel´n!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-13 @ 07:28:25
URL: http://dont/like/oranges/insides/blää
Postat av: Carro

Guuuud vad duktig han är! Jag är imponerad!

2009-08-13 @ 14:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0