Jobbdax

Jaha, jobbar idag igen.
14.00-22.12

Likadant måndag och tisdag.
Sen onsdag-torsdag och torsdag till fredag jobbar jag natt, 22-06.12.
Sen är jag ledig hela helgen innan jag går på en veckas fm-skift.
Men då har jag gått ner lite i tid eftersom Peter också börjar jobba och barnen börjar skolan och dagis.

Igår beställde jag en massa nya kläder till barnen.
Hugo har ju typ målarfärg på allt, så det var liksom nödvändigt.
Klippte honom igår och han blev så fin!

I helgen har vi badat, fiskat kräftor och städat.
Städningen var väldigt behövligt!
När det är fint väder är man ju nästan hela tiden ute, så jag kan inte förstå hur vårat hem kan falla ihop så fullkomligt.
Kräftfångsten blev inte så stor i år, 24 stycken som vi släppte tillbaka.
Vi brukar få ganska mycke kräftor men inte i år.
Kanske var det för varmt, så de blev slöa...eller jag vet inte hur kräftor funkar.

Här kommer lite bilder från fredag kvällen.

             
Peter, Emma och Björne                  Emma                                           Hugo

               
     Emma                                    Första fångsten                        trötta-jag och barnen

                        
               Farbror, Faster, Emma och Hugo                              Emma hemma och trött


Nej, nu ska jag vika lite tvätt och plocka undan efter frukosten.

Ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0