Arbetsledare

Sitter hemma hos syster, vi (Peter) ska hjälpa henne att sätta upp hyllor.

Det gick jättebra att jobba i natt.
Var oförskämt pigg hela natten, inte ens lite trött!
Så jäkla skönt!
När jag kom hem i morse la jag mig och läste ( Paradiset, Liza Marklund ).
Sen somnade jag och sov till 12.48.
Är ganska så trött just nu dock, men tänkte lägga mig och sova en stund när jag kommer hem.
Förmodligen så blir denna natt betydligt jobbigare.
Hoppas inte, men så bra som det gick i natt kan det inte gå två gånger...

Efter i natt är jag ledig hela helgen, sen blir det en förmiddagsvecka.
 Nej nu ska jag titta på när de andra jobbar, lika skönt varje gång och jag kan inte riktigt låta bli att kommentera jobbet...hehe!
 
Ha det bra!♥

Kommentarer
Postat av: lennart/pennart

Ja det är för jäkla kul att se andra jobba. Man blir sååå jäkla duktig o ser precis vad onär de gör fel. Hö hö. Ja ja, vi är ju duktiga vi arbetsledare, fattas bara. Men man blir så svett, när de jobbar hårt, he he. Ja ja vet, jag är sååå slut i hövve.

2009-08-14 @ 10:03:48
URL: http://dont/like/nasty/people/to.near

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0