Utmanad

Hej hej!

Jag har blivit utmanad av Caroline :)


Reglerna är följande:

*
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1, Jag har en fruktansvärd empati för andra människor, ibland kan det till och med bli jobbigt! Lever mig liksom in i deras känslor och tragiska öden. Skitjobbigt ibland!

2, Jag började jobba på Orica (då hette det Dyno Nobel) när jag var 19 år och är fortfarande anställd där 10 år senare.

3, Jag är superdålig på att känna igen människor jag träffat förut...Så heja lite extra på mig när jag går förbi dig på stan! Jag liksom ser inte folk...vet inte vad detta kallas, men så är jag bara.

4, Jag har fruktansvärd spindelfobi! Blir helt paralyserad och kan inte släppa den med blicken ifall den skulle smita...bara står där helt handlingsförlamad och har gråten i halsen tills den är död. Dödar helst inte själv, utan skickar Peter, Emma eller någon av katterna på den. Annars måste jag ta något långt, typ en sopkvast så den inte kan springa på mig! Jag är störd!

5, Älskar att vara hemma med familjen eller hitta på saker tillsammans, då trivs jag som fisken i vattnet! De är ju så underbara!

6, Blir arg när jag blir stressad! Riktigt förbannad faktiskt! Men bara när jag blir jättestressad! Då svartnar allt och jag får tunnelseende och blir glömsk och klumpig! Även ganska otrevlig, det vet jag!

7, Konstigt nog så presterar jag bäst under stress! Då är jag kvick som en vessla! Men det är klart att det är strax innan jag blir jättestressad! :)

Så nu har jag skrivit 7 saker om mig! och eftersom jag har fullt sjå här hemma och inte läser så många andra bloggar förutom Carros, Åsas och EriKas så länkar jag bara till EriKas för de andra har ju redan blivit utamande!

Hugo har slutat vara vegetarian nu och fått sin första köttbulle!
Inte bara tuttslask längre utan riktig mat!
Den såg dock inte så aptitlig ut eftersom bebismat inte ska stekas utan kokas så jag rullade 9 köttbullar (utan salt) och kokade till honom.
Kryddade dock med lite riven lök och kryddpeppar så det skulle smaka något iaf!
Han tyckte det var supergott och åt upp en stor köttbulle med palsternacksmos till.
Min stora fina kille!
Just nu ligger han och hans pappa på sängen och sover middag!
Emma-stumpan är hemma hos sina kompisar Sofie och Lovisa och leker idag, så henne har jag inte sett sen i morse.

Nej nu ska jag passa på att gå in på matklubben och surfa lite bland alla recept innan Hugo vaknar och inser att han inte ätit tuttslask på länge och blir så suuuuuuugen!

Ha det bra!

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Daddy Cool

N:o 3. Dålig på att känna igen personer Du inte sett på ett tag. KAN va ett arv från mig. Jag är kass på att känna igen personer jag inte umgås med, inte dagligdags kanske, men näst intill. Vem är den där mörkhåriga käringen till höger, i början på din blogg?

2008-10-26 @ 17:11:43
Postat av: mrsmama

Hahahaha....kärring!!:)

Av sin egen pappa!!Hmpfh!

2008-10-26 @ 18:00:59
URL: http://mrsmama.blogg.se/
Postat av: Daddy Cool

Nej skärpning nu EVA. Jag skrev inte kärring, jag skrev käring. Det, är inte samma sak. Likadant som tita är en fågel o titta är när man ser på ngt. Slutt po scvenckläksionen.

2008-10-27 @ 17:34:32
Postat av: Åsa

vadå tycker du inte om champinjoner? :P

2008-10-27 @ 20:02:42
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Åsa

jaha fattade jag vad du menade :P haha

2008-10-27 @ 20:28:20
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0