This is me!

Ditt namn?
Eva
Födelselseår?
-79
Hur lång är du?
1,7 m över havet

Spelar du något instrument?
Haha...kan faktiskt spela blockflöjt...ganska bra faktiskt.Har kunnat fiol och trumpet också, men det var lääänge sen!

Dina första tankar när du vaknar?
Åhhhh, satan också...kunde inte Hugo sova liiiite längre!

Vart befinner du dig just nu?
Hemma

Biter du på naglarna?
Nej det gör jag inte

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna?
Gråa
Har du några husdjur?
Japp...Strippan, Sigge och Torsten...tre kissar
Är du singel?
Nej, jag är gift med Peter

Vem vet mest om dig?
Peter
Vad vill du ha just nu?
Nya kläder

Ditt mål i livet?
Vara en så bra mamma och fru jag bara kan...

Rädd för?
Döden och spindlar...vill inte att det ska hända min familj nåt ont eller andra familjer heller för den delen!
Hur gammal är den äldsta person du kysst?
Har ingen aning...

McDonalds eller Burger King?

Mc Donalds...det är evigheter sen jag åt på Burger King..vet ej ens var den ligger.
Sjunger du?
Ja, hellre än bra!

Vad har du för skostorlek?
39

Vill du gifta dig?
Absolut inte en gång till!

Kommer du överens med dina föräldrar?
Ja, det tycker jag...är för gammal för att inte göra det!
Din hårfärg?
Brunhårig, med lite skifningar av kopparrött

Skor du hade på dig idag?
Har inte hunnit sätta på mig skor än...men antar att det antingen blir fårskinstofflorna som åker på först.

Vad sover du i?
Helst pyjamas och strumpor...men oftast är det för varmt för det så då blir det i trosor och T-shirt

Kläder du har på dig?
Pyjamas...:)

Favoritårstid?
Ojoj...Jag är en riktig årstidsälskare...är så glad nu att det blivit höst, snart vinter...sen kommer ju underbara våren med sommar efter det...men just nu gillar jag höstmörkret bäst....myyyys.

Favoritmat och dryck?
Husmanskost helt klart! Dryck...Hmmm...juice av nåt slag.

Hur svarar du i telefonen hemma?
Beror på vem som ringer...men oftast: Ja det är Eva....

Hur svarar du i mobilen?
Beror på vem som ringer...men oftast: Ja, hej eller Yaah eller ja det är Eva

Sov du ensam inatt?
Nej...det gör jag aldrig! De flesta sover väl på natten...:) Nej men Hugo och Peter sov i min säng och Emma på sitt rum.

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Kollade på bolibompa

Vad var det senaste någon sa till dig?
kolla här igen mamma...(Emma hoppar studsmatta)

Druckit idag?
Inget än...men jag har ätit fil och havrefras

Vad är det för väder hos dig nu?
Soligt!

Godaste glassmaken?
Oj...jag är en glassälskare...Hallonsorbet, pecannöt-kola, ägglikör, melon....kan fortsätta hur länge som helst! Beror ju på vad det är för glass och av vad den är tillverkad av!

Drömmer du mardrömmar?
Jo det händer!

Favoritklädsel?
Något som är snyggt och bekvämt...äger just nu bara kläder som är fula och eller obekväma!

Favoritgodis?
Hårda saltlakrits godisar...mjukt sötlakrits, nougador, Hockeypulver, sockervadd och klubbor.

Hur många kuddar sover du med?
Två-tre

Längtar du mest efter just nu?
Nya kläder, ny frisyr...

Vad luktar det nu om du sniffar lite?
Jordgubbsfil

Saknar du någon just nu?
Ja det gör jag, Peter som är och jagar. Mina syskon och mor och far vore också kul att träffa.
Snus eller cigaretter?
Nej tack! Möjligtvis chokladcigaretter!

Vill du ha barn?
Tycker det räcker bra med två, vårat hus passar för två barn också...men man ska aldrig säga aldrig....

Längtar du till din nästa födelsedag?
Ja det gör jag helt klart! Fyller ju 30 för tusan! Fränt! Ingen åldersnoja här inte!Blir gärna äldre...det är skönt! Visst 30 är ingen ålder...men jag är ju heller ingen ungdom!

Är du blyg?
Nej...men ibland känner jag mig väldigt osocial och kan nog kanske uppfattas som blyg. Har också blivit mer och mer eftertänksam med åren som gått och det kan nog också uppfattas som blyghet bland nya människor.

Tycker du att du har fin dialekt?
Inget jag tänkt på...bryr mig inte heller...jag pratar som jag gör.

Tycker du om fester?
Jo då ibland så...
Tycker folk du är snygg?
Bara Peter tycker det så är jag nöjd!

Har du använt någon hårprodukt idag?
Nehej!
Vad har du för planer till helgen?
Det är ju helg nu, så inget särskilt...tar dagen som den kommer!
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget?
18..man är ju myndig då och får köpa sprit på krogen så jag fattar inte varför man inte ska få köpa ut på bolaget! Samma sak för mig!

En bra film?
Sex and the city

Vem får en kram?
Min man och mina barn just idag!

Vem får en puss?
Peter och barnen...även andras barn kan få en puss för det är så mysigt!

Sprit, cider, vin eller öl?
Cider...alkoholfri!

Hund, råtta eller katt?
Råtta till katten och hund i skogen...hemma katt! :)

Tycker du om din pappa?
Den gubben! haha jo det är väl klart jag gör...(han läser ju bloggen) hahahahaha!

Yepp and thats me!


Kommentarer
Postat av: Daddy Cool

Gubben! Fy fan. Tror jag slänger mig framför tåget. Problem: saknar tågtidstabell, heter det så? För övrigt ber jag att som Karlsson på taket sa: Jag är en man i mina bästa år. Eller var i alla fall för 25 år sen. Men!!!! FAN JAG ÅR JU EN GUBBJÄXXXX

2008-10-19 @ 15:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0