Snääälla, snääälla rara tomten...



Ja just det...det är mycket jag behöver/vill ha så varsågod och köp...detta önskar jag mig i år! :)

Sex and the city (filmen)
Desperate housewives säsong 4
Mama Mia (filmen)
Presenkort på H&M
Presentkort på IKEA
Paris Hilton Heiress (parfym)
Salt och peppar kvarnar 
1 extra sodastreampatron
2 stycken sodastreamflaskor
Wookpanna
Plättlagg (gjutjärn, helst)
Presenkort på bokhandeln i Nora
Mortel
Tröjor
Prenumeration på mat-tidning
Pannkakslagg (gjutjärn)
Stekpanna, stor med höga kanter (gjutjärn)
Frysbox
Växthus
Matsalsbord+10-12 stolar

Nja, det kanske spårade ur lite på slutet...men det är många saker som inte är helt omöjliga!
Fyller ju år snart också!

Denna lista kan nog fyllas på också allt eftersom...inte helt omöjligt!

Nej nu vill Hugo ha mat!

Kraaaam på er amigos








Kommentarer
Postat av: mamma

Peters önskelista då!!! Har han varit snäll så får han skriva en önskelista han med.

2008-10-24 @ 19:28:55
Postat av: Daddy Cool

Du glömde: 1st Volvo XC90 D5 paket summum, frontbåge m. extraljus o elspel, electric silver metallic, blis, inb. call, takl. keyless go, vinterdäck, avtagb.drag o 4 coca cola i de extra inb. mugghållarna.

2008-10-25 @ 09:04:56
Postat av: mrsmama

jag kan ta 2!:)

2008-10-25 @ 19:47:16
URL: http://mrsmama.blogg.se/
Postat av: Åsa

En grej kan du bocka av ;)

2008-10-25 @ 22:00:10
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag har utmanat dig!

2008-10-25 @ 22:15:55
URL: http://carrobondmora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0