Mätt

Hejsan!

Ja precis det är jag...mätt!
Hade gjort egna köttbullar som blev fantastiskt goda, kokat poatis och gjort egen inlagd gurka.
Till det åt vi även mormor Vanjas hemgjorda lingonsylt.
Hela familjen åt som bara den!
Hugo fick bara en potatis, lite smör och lingonsylt....men han var nöjd!
Han har lärt sig att dricka själv ur pipmugg.
Min stora duktiga kille!

Emma är just nu ute och sparkcyklar med granntjejen.
Vi har ju varit på barngympa också...
Så jag hoppas att hon kommer somna skönt ikväll.
Dagis-barngympa-sparkcykla-nattinatti...

Medans Emma var på gympan passade jag på att gå iväg till ICA och handla lite.
Hittade två julklappar till Emma som jag passade på att köpa!
Det är två PC-spel...fem myror är fler än fyra elefanter och skolstart...
Det är bra att köpa på sig lite allt eftersom man hittar nåt bra.
För hade jag väntat så hade de säkert varit slut.
Att vara ute i god tid är alltid bra!

Nej nu ska jag surfa in på matklubben.se en stund innan jag ska vara social med familjen igen!

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0