Hugos första tandsebissing

God morgon!

Nu måste vi köpa en till tandborste!
Kände en liiiiten spets redan igår och idag har den kommit upp helt.
Hugos första tand!
En vass liten rackare som han förmodligen flitigt kommer använda på oss allihopa!
Det har ju kliat i hans mun så länge nu och de två senaste dagarna har han dreglat som bara den, och så kom den tillslut!! Tanden!
Våran lilla kille har börjat bli stor nu.


Idag ska jag och barnen följa med Åsa och titta på ny lägenhet!
Hoppas att det går bra, att den är fin och ledig så att säga.
Hon trivs inte så jättebra i den hon bor i nu för grannarna för en massa oväsen mitt i nätterna så hon inte kan sova.
Sån't är ganska störande när folk inte kan respektera de andra som bor där...

Ikväll ska vi även äta upp kräftorna som vi fiskade i sommras.
Gott!
Emma längtar nog mest för hon har tjatat om de där kräftorna sen vi fiskade upp dem!
Hon tycker det är jättegott att suga ur kräftspadet och bryta och bända med klor och stjärt.
Sen blir det nog mest lek, men det gör inget...hon är ju trots allt bara 5 år.

Nästa helg ska vi fira Åsa som fyller år också, så då bär det av till Grythyttan.
Ska höra med henne om hon vill ha något bakat.
Tycker det är kul att greja lite nu när man har tid att göra det.
 
Ni ska veta att jag njuter varenda sekund som jag är hemma med barnen!

Denna gång tar jag tillvara på all tid som jag är mammaledig på ett helt annat sätt.
Så skönt, så skönt!
Att få barn nummer två är grädden på moset!

Tack EriKa för meddelandet i natt!! :)

Nej nu ska jag ge mig med det här och fixa lite frulle till oss istället!

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: EriKa

Hahaha... Ursäkta om jag väckte dig ;) Jag trodde att alla var smarta nog o slå av signalen på telefonen på natten... Mouha!

2008-10-24 @ 11:57:13
Postat av: Daddy Cool Fast Stupid

Man ska väl inte ha telefånen avstängd på nätterna, då hör man ju inte om nå´n ringer. Å vaddå väckt, du skulle ju ändå upp å svara, i fånen. En liten sak till PETER: www.grr.se skrolla ner, välj roliga historier. Välj kategori. Mycket nöje.

2008-10-24 @ 14:01:59
Postat av: Daddy Cool Fast Stupid

Åh fy fan dumma mig. GLÖMDE GRATTA HUGO TILL TANDEN. GRATTIS HUGO.

2008-10-24 @ 14:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0