Grattis Per & Ullis!!

Go'kväll!

Jo visst hörrni!

Per och Ullis fick sin andra pojke idag vid 10.30 tiden tror jag att det var.
En liten Olle som vägde 2500g och var 49 cm lång.
Jäklar vad fel jag hade på kön där då!
Men jag skrev ju faktiskt att jag blev osäker där.
Men jag hade rätt om att Ullis födde först!
Nu får vi se vem som blir här näst.
Johanna den 9:e iaf...eller?

Det spelar ingen roll hur många barn man har så är det alltid speciellt med nyfödingar!
Det är en sådan lycka som inte går att beskriva.
Man kan verkligen känna med dem som får en bebbe, för jag vet hur det känns!
Helt fantastiskt!
Jag får gåshud!

Ryyyys!!!

Trevlig Fredag kväll!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Daddy Cool

Uhh. Eva vakna. Du har somnat framför dator´n igen.

2008-10-05 @ 10:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0