Ni är duktiga!!

God kväll!

Det är många många som läser varje dag och jag antar att många av er är arbetskamrater. Så jag tänkte bara hälsa till er alla som är där nere på fabriken och sliter! Ni är jätteduktiga, det behöver ni höra för jag antar att ni inte får speciellt mycket cred från annat håll.

Det är NI som får fabriken att gå runt, tänk på det! Utan er skulle ingenting bli gjort för det är ni som jobbar som är proffsen! Ni är bäst på det ni gör, kom ihåg det!

Så till er alla vill jag ge en stor kram som orkar och står ut när det är förändringarnas tid, för det är inte alltid lätt.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Lite bilder för att muntra upp...

Sport när den är som bäst...

             
Kissnödig?                    Genomborrad?            Hängpung?                

   
Dragkamp?             Fotbollsfruar?


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0