Bla bla

Hej hej!!

Nu är det typ 3 1/2 vecka kvar till beräknat förlossningsdatum. Satan vad det går fort! Har ju inte hunnit förbereda nånting känns det som..måste ta någon dag och titta igenom vad som finns och kan användas från Emmas bebisgrejer.

Kläder har vi i massor iaf, både nya och från Emma.

På torsdag ska vi rensa källaren på massa saker som vi ej behöver. Både skräp och sånt vi ej använder ska åka iväg till återvinningen. Gamla skor, kläder, böcker, skivor mm.....nu ska det bli rent hus och vi ska inte samla på oss massa skit som bara står.

Nu har vi äntligen flyttat ut i nya delen, köpt massa nya möbler och kastat de gamla. Vi har äntligen massa yta!! Det som är kvar att göra nu är att köpa ett matsalsbord med stolar som vi ska ha i "gamla" tv-rummet. Samt så ska bebisens rum göras i ordning, men det har vi inte bråttom med. Detvi har lyckats med tycker jag är att vi köpt det vi verkligen vill ha och allt är genomtänkt ordentligt så vi är mycket nöjda.

Här ska allt organiseras!!! :)

Torkade ur vitrinskåpet i nya matrummet härom dagen och såg då alla (dammiga ) oöppnade spritflaskor som vi köpte på oss när vi var i grekland i sommras. 5 liter sprit som vi inte smakat på ( eftersom det är äckligt ) som bara står där. Vi dricker ju aldrig alkohol så det var kanske lite onödigt att köpa dessa flaskor. De får stå där i skåpet för att det ser snyggt ut istället. Sen kanske man nån gång i framtiden tar och festar till, vad vet jag...kanske inte då med 5 liter sprit, men man får väl bjuda.

Just nu är Emma och peter och åker traktor från Husby till Ramshyttan, de ska mata hjortarna och Emma älskar att vara där ute i hägnet. Vi brukar utflykta oss dit för det är så fint där, speciellt på våren. Men just idag kännde jag inte för att följa med, får inte på mig några ordentliga kläder och så vill jag inte sitta höggravid och skumpa runt i en traktor. Det trycker och klämmer bra ändå.

Idag ringde manpower till mig för Elin hade mig som referens när hon sökte jobb, hoppas hon får det jobbet!! Världens bästa Elin!!

Nu ska jag gå och kissa så ha det så bra med er alla!!

Kram

Kommentarer
Postat av: pappsen

Såg jag rätt. Bjudsprit?

2008-03-04 @ 17:18:16
Postat av: Erika

Släng inte skor o kläder utan att jag kollat på det först! MEST SLITET! :D

2008-03-04 @ 23:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0