4 saker....snodd från syster

4 filmer jag aldrig tröttnar på:


Emma-filmerna

Bridget Jones 1

Bridget Jones 2

Cocktail


4 städer/kommuner jag bott i:


Hällefors

Grythyttan

Nora

Striberg ;)


4 TV-serier som jag älskar:


Desperate Housewifes

Las Vegas

Sex and the city

CSI


4 länder jag måste se en dag:


Nordamerika

Australien

Frankrike

Sydamerika




4 websajter jag inte kan hålla mig borta ifrån:


Aftonbladet.se

Blogg.se

facebook.com

Tv4.se


4 schyssta toppkäk:


Kålpudding

Oxfile och rödvinssås

Bakad potatis

Grillat


4 ställen/aktiviteter jag gillar:


Hemma

Shopping

Massage

Resor


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej snygging! Hoppas att krabaten snart kommer ut.. är ju sååå nyfiken på hur han ser ut:)ser att du gillar facebook, vad kul!
Hoppas vi ses snart..
Kram på er..

2008-03-22 @ 21:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0