Panik

Hejsan!!

Har suttit och funderat nu i ca 3 timmar på vad jag ska bjuda på i helgen när jag får gäster hit. Helt tomt, helt jäkla stilla står det i huvudet...kan inte tänka.
De som man bjuder säger ju också att det inte behövs bjuda på nåt...men det vet ju alla att så gör man inte!
Tänk om alla kommer hit och jag säger ja ni ville ju inte ha nåt...det går ju inte, det är ju en oskriven lag!
Vill inte bjuda på samma sak som alltid...kaffe och nåt kaffebröd...dricker inte kaffe själv och är inte så överförtjust i kaffebröd...mat orkar jag inte stå och laga till alla heller...nehej jag får väl åka in till stan och handla ett paket mariekex och så finns det ju kranvatten...sen ska jag lägga mig på sängen och tjura!!

Måste städa också, för just nu ligger det ett dammlager över hela huset efter allt sågande i utbyggnaden...ser en tomtetavla också...ojdå...den hade jag glömt...eller jag har sett den men tänkt att den tar jag senare...fy faaaan!!!
Ska bli så skönt när allt är klart så ni förstår inte! För fy fan vad jag inte tycker om hantverkare just nu! Dyra är de också!

// Pessimisten


Kommentarer
Postat av: Erika

Var inte dina hantverkare heta? ;) Jag skulle ge allt för att ha dem slingrades runt mina ben hemma.. Men jag är ju karltokig också så det är väl förståerligt :D

KRAM PÅ DIG!

2008-01-31 @ 17:45:18
Postat av: mrsmama

Det tror jag säkert att du skulle vilja ha...men det är de hantverkarna jag är trött på...de sköter sig ju iaf.

2008-01-31 @ 18:50:27
URL: http://mrsmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0