tjock fet och flyttdax

God morgon!!

Har väl inte så mycket vettigt att skriva idag, men har inget speciellt för mig så jag tänkte uppdatera min blogg lite.

Är helt förvirrad denna vecka, vet inte vad det är för dag. Eller jag måste verkligen koncentrera mig för att klura ut vilken dag det är ( och ändå blir det fel ).

Idag ska Peter på ännu en jobbintervju, för jobb på Meritor. Hoppas det går bra älskling!!
Erika ska också dit på intervju idag så jag hoppas det går bra för båda två.

Min lillasyster ska flytta till Nora, hon får lägenheten från Fredag. Peter och jag ska hjälpa henne flytta på Måndag för det var ingen annan som kunde. Så nu har jag flyttat åt henne två gånger på ungefär ett år. Eller tre om man räknar med när hon flyttade från mig...hon bodde ju här typ 3 dagar eller nåt med alla sina grejer i garaget.

Det ska bli kul att hon flyttar hit, och jag hoppas och tror att det blir bättre för henne...hon får ju snart börja stämpla och har skrivit upp sig som vikarie. De ville att hon skulle börja gå bredvid på en gång för de behöver väl utbildade uskor.

vad ska jag göra idag då? Jo vika ett ton tvätt som jag skjutit upp i flera dagar så det bara blir mer. Börjar allvarligt sina i alla tre:s garderober. sen ska jag tvätta upp alla bebiskläder som lillen kan ha. Vi gick igenom allt igår och vi har så mycket bebiskläder att ingen får köpa mer i strl 50-62!!!

Börjar längta rejält nu, vill inte vara gravid längre...börjar bli riktigt tråkigt och tungt. Har ingen ork längre och jag känner mig bara tung och stor...och andfådd, har ont, kan inte sova, får kramp i benen på natten...han sparkar så hårt att det fan i mej knakar i revbenen, det trycker på nedåt så det känns som han håller på och trillar ut. Ingen höjdare direkt...men de två sista månaderna är ju så här roliga...fast samtidigt får jag lite panik för denna graviditet har gått fruktansvärt fort. I bland känner jag bara det att jäklar det är ju inte långt kvar nu...måste fixa det och det och det och det först! Det är ju bara sex veckor kvar till beräknat datum. Vi har inte ens nåt namn än...så jag hoppas verkligen att han talar om vad han vill heta när han kommer. I natt kunde jag inte sova för då hade han hicka där inne...kändes skumt...magen bara ryckte och ryckte hela tiden. Funderade på om det gick att skrämma honom så han blev av med hickan :) allvarligt så gjorde jag det! Alltså funderade...inte skrämde, vet inte hur man skrämmer genom magen. Haha...

Nej nu får jag inte sitta här längre, har för mycket att göra...måste vila en stund också medans jag kan.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Åsa

jadu, det börjar kännas som jag bor i en flyttlåda! men nu lär jag väl få slå mig till ro & stanna i nora :)

2008-02-13 @ 15:58:01
URL: http://novemberflower.blogg.se
Postat av: Johanna

Kan man inte få se en fin bild på dig och din stora bebismage då?!
=)
KRAM!!

2008-02-14 @ 11:27:45
URL: http://hem.bredband.net/guppy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0