Snö

Hej hej!

Attans vad jag börjat blogga igen, har fått tillbaka gnistan igen att skriva. Jag kanske inte printar ner så mycket vettiga saker men iaf.

Varför är det så här?

Om det börjar brinna i ett hus, varför gör det alltid det på natten?
Om man slår i tån varför slår man alltid i samma tå nästa gång?
Om man biter sig i kinden, varför biter man sig då alltid där igen?

Kanske kallas det för lagen om all djävlighet... som att tappa mackan med smöret mot golvet....det sker alltid, speciellt när man är trött eller på dåligt humör. Då "skiter" sig allt man tar sig för, kanske just för att man är trött och/eller på dåligt humör.

Idag snöar det igen...Emma och jag har precis kommit in efter lite bob åkning och snölykte byggning....blir dock att frysa efter en stund eftersom jag inte kommer i mina termobyxor. Men vi hann vara ute nån timme iaf. Ska göra lite käk nu iaf och sen går nog Emma ut och leker med grannflickan.

image66

Så här såg det ut förra året vid den här tiden....

Puss och hej leverpastej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0