Lördag

God morgon!

Idag är jag på lite bättre humör :)
Kom på att jag skulle göra egna rulltårtor efter att jag hittade massor av mormors jordgubbar i frysen. Så jag blandade jordgubbarna med grädde och lade i mellan...det blev inte alls sötsliskit heller eftersom jag inte hade nåt socker i och 20%:s grädde. Det fick duga...

Det var mina syskon och mina föräldrar som var här igår och firade mig i efterskott...fick ett presentkort på Ikea och en jättefin blomma. Mormor och Erling kunde inte komma igår, de tyckte det snöade för mycket så de ville inte åka någonstans. Idag kommer Peters sida av släkten, det blir också trevligt.

Min syster är ganska sugen på att flytta hit, hon satt och letade jobb och lägenhet. Tycker det är en bra ide, Grythyttan är fint men har inget att erbjuda för unga människor. Inget finns ju att göra där...Bor man häromkring har man ju fler möjligheter eftersom det är större och ganska nära till Örebro och Linde. Får hon in en fot här kan hon ju få jobba hur mycket som helst. Här kan hon ju både jobba som usk:a och på dagis...Eftersom hon inte har nåt körkort just nu så är ju allt lättare här också för henne...slippa vara beroende av andra hela tiden....det är ju aldrig kul.

Nej nu ska jag plocka undan lite och sen baka till besöket i eftermiddag...

hejhej

Kommentarer
Postat av: Erika

MEN HERREGUD! SLÅ MIG!

VÄRLDENS BÄSTA HAR FYLLT ÅR O JAG HAR GLÖMT DET. ATTANS..

GRATTIS HONEY!

2008-02-02 @ 23:41:20
Postat av: mrsmama

Tackar så mycket...bryr mig dock inte så mycket om att bli grattad längre! Så det är ingen fara för din del, du ska inte behöva bli slagen!

2008-02-03 @ 11:32:43
URL: http://mrsmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0