Grattis Mamma!!

Hej!

Idag fyller mamma 47 år ung, eller hur man skriver...( tror inte hon har åldersnoja ) Grattis mami!! Vi firade henne i Söndags, vi käkade mat och fikade sen med mormor och Erling. Gott, gott!!

Idag är det även 11 år sen jag klarade uppskrivningen av körkortet...lite värdelös info...hehe

Sitter just nu och väntar på att det ska komma varmvatten ( eldar ) så jag kan duscha innan jag ska åka till tandis...kul...

Igår var Peter och jag inne till Ikea och köpte möbler till vårat nya vardagsrum och hall. Det som är kvar att köpa nu är matsalsmöbel...men det får vi ta senare.

Vi hade ju typ hundra tusen miljoner ikea presentkort som vi sparat på oss så det blev billigt för oss, men pinsamt att lämna fram och betala med...

Vi köpte

hörnbokhylla
cd-vitrinskåp
soffbord
garderob till Emma
Byrå
dataskåp
mattor
ramar
Lampor
mm

Tur att Ikea är ganska billigt!!
Nu är det bara att skruva ihop allt också...suck!!

Nej nu ska jag vispa runt i pannan som inte vill komma upp i temp!

Ha det bäst!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ingen åldersnoja här..det får andra stå för.De finns eller hur..

2008-02-26 @ 09:54:49
Postat av: pappsen

Grattis Mamma. Hrrrm. Såg aldrig någåt grattis Pappa i november, men, jag ser ju inte så bra nu för tiden. Ja som sagt var. Hrrm.

2008-03-02 @ 14:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0