Vitsippor

Hejsan!

Skön Fredagkväll, Emma är hos granntjejen, Peter kollar på Tv och jag lagar mat och sitter vid datorn. I kväll ska vi ( enbart ) titta på Beck och äta chips + mortotsstavar med dipp till mig. Är ett jäkla grönsaksfreak jag...finns inget godare...mmmm

Vet inte vad jag ska skriva så jag ska skriva ner ett recept på världens godaste vitsippor.

400 g smör
4 dl socker
10-12 dl havregryn
3 dl marsanpulver
5 msk kaffe

Vispa i hop med degkrokarna på elvispen, försiktigt.
Rulla till bollar, rulla sen i kokos eller strössel.

De är riktigt goda ska jag säga!! Som negerbollar fast utan kakao och med marsanpulver...

Fan vad jag är fantasilös just nu så jag skiter i detta och lagar enbart mat istället...

Trevlig fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0