Vadslagningen har startat...

Hejsan!

Nu ska jag starta en liten vadslagning...vinnaren fåårr..rätt helt enkelt och förmånen att säga vad var det jag sa!
Jag slår vad om att det blir en pojke, Peter tror flicka men han har fel! så fel! Så kom i håg var ni hörde det först! Pojke!! och ni behöver inte vänta allt för länge med att få veta svaret heller för vi ska ta reda på vilket kön det är vid ultraljudet. Fast vi kanske inte talar om vad det blir hmmm....måste höra med Peter...jaja nån gång får ni reda på det iaf!

Måndag idag och i kväll går jag ut och ska göra min första av 2 nätter sen har jag 5 dagar ledigt!!Går av onsdag morgon! Skönt!

Läste precis på aftonbladet.se om den där otäcka flygkraschen i Thailand, typ 100 döda ligger det på Phukets internationella flygplats där jag vistats 4 gånger...det är ju skitäckligt!Fattar dock inte hur man kan välja att använda flygplan som är så gamla att de inte görs längre! sen dessutom köra dem när det är apdåligt väder! Skulle aldrig åka med lågprisflyg över huvud taget i Asien!!

Sen om den där konstnären som fått hela muslim land att vända sig mot Sverige och Örebro, jätteklyftigt med tanke på att bin ladins skäggiga damer hotar att smälla IKEA och VOLVO!! Jävlar om de gör det innan jag varit där och handlat de möbler jag ska ha och har tittat på till utbyggnaden, då ska jag skjuta den där konstnären själv!! ; )
Men allvarligt talat så förstår inte jag hur de kan ta så illa upp att nån snubbe avbildar deras profet, men om de skulle avbilda vår gud eller jesus eller vem fan det nu är vi har som profet så skulle alla kristna bara säga jaja och rycka på axlarna och gå därifrån, men som sagt jag förstår inte sånt där. Det blir säker bra hörrni.

Nej nu ska jag ta och fixa till mig lite ( ta av pyjamasen ) och åka in till stan och handla, så vi ses en annan gång.

Puss och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Åsa

jag har sagt hela tiden att det kommer bli en pojke, så jag var först!! när ska ni göra ultraljud?

2007-09-17 @ 11:34:16
URL: http://novemberflower.blogg.se/
Postat av: Krister

Vaaaa? Ska jag få fler grannar?? Grattis till er båda!
/Krister

2007-09-18 @ 10:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0