Transformers...blää

Hejsan!

Varför är det så här alltid...

Peter säger att jag alltid får som jag vill men i själva verket är det alltid han som får som han vill...

ex.

* När Peter ska kolla på film så fixar han en film som han vet att jag absolut inte vill se, men han kollar på den iaf och klagar sen på att jag somnar.
*Peter säger att han visst vill kolla på desperate housewifes med mig och han gjort det men jag kan inte komma på när det var...

De få gånger jag får bestämma film är när han är:
1. När han är trött och ska sova
2. När han inte är hemma
3. När jag är sjuk och ligger själv i sovrummet
4. När han sitter vid datorn
5. När han kollar på Tv i annat rum
6. När han får dåligt samvete när han läst detta på min blogg...hehe

forts.

*Han säger att jag ska bestämma alla möbler, men i själva verket är det han, för jag har aldrig köpt en möbel som HAN inte vill ha...
* Samma gäller tapeter
*Han säger att han ska köpa en platt TV annars får jag inga tapeter i nya delen ( ALLVAR )
* Jag gör aldrig mat som jag tycker om utan frågar alltid vad han vill ha ex dissar han plommonstek och porterstek som är så otroligt gott men som jag aldrig lagar för han inte gillar det.
*Det är väldigt sällan han gör saker som han tycker själv är skittråkigt bara för att följa med mig, sen klagar han att jag aldrig kollar på när de spelar eller följer med klockan 5 på morgonen och sitter i ett älgtorn och fryser och snorar en hel dag knäpptyst och uttråkad. ( skulle vara kul att åka på spa han och jag tex men nej, bara för kärringar...) Ska köpa presentkort på manikyr åt han! haha

denna lista kan göras lång...och förmodligen kan han göra en likadan om mig haha...men det bjuder jag på!! Det är inte lätt att leva i ett förhållande men det är förbannat kul!! I alla fall hemma hos oss, antar att han och jag är väldans lika. Det inte många vet om min man är att han är otroligt envis, förbaskat glömsk och hetsig som attans i trafiken där tror han att han är proffs på bilkörning och alla andra är dumma i huvudet, samt att han tror att han är en bodybilder. För jag har undrat länge vad han gör den dagen han träffar på nån som har samma temerament som han och stannar sin bil efter att Peter jagat den och kliver ut... Iiiiii...då är nog inte herr Gräsberg så stursk...för slåss det gör han inte!!

Måste tillägga att han även är världens bästa pappa och man, väldigt kärleksfull och hjälpsam...snygg är han också och jag skulle inte vilja byta ut han även om Josh Duhamel stod på trappen och friade...haha....vi har det bäst!!

image51

Älskade unge!!!

Nu ska vi kolla på den där förbannade filmen Transformers antar jag...

Puss och hej!!



Kommentarer
Postat av: Peter

Vilken jävla bra rulle det va eskil!!!!!

2007-09-26 @ 21:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0