Söndag

Hejsan!

Känner mig bättre idag från förkylningen så jag ska gå i väg till jobbet. Har bara lite ont i skallen och så tror jag att jag ätit nåt olämpligt för jag var tvungen att springa iväg och spy...men nu är det bättre...Peter jobbar ju fm idag och jag em så jag ska åka iväg med Emma till sin farmor en liten stund tills Peter kan hämta henne. Längtar som fan tills onsdag klockan 06.00...för då har jag ledigt i 5 dagar, och inte nog med det så har Peter ledigt denna helg också. Våran enda helg på vårat 5:veckors rullande schema, tack Orica Mining Services för den underbara skiftgången!!!!Era djävlar!!!!Jag träffar mina arbetskamrater mer än vad jag träffar min familj om man nu inte ska räkna med timmarna vi sover i hop. Jag ska fan köpa en trisslott när jag åker till Husby med snuttan. 25000 i månaden i 25 år, det vore nåt just nu! Ska kanske inte klaga, jag ska ju trots allt vara ledig en tid om 4 månader typ. Förhoppningsvis.

trötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrötttrött

Vad har vi gjort idag då? Jag har tvättat, städat lite och spelat spel med min dotter. Nu ska hon sminka mig.

nej jag ska väl packa i hop de saker jag ska ha med mig till jobbet...typ matlåda och mobil, plånbok och passerkortet...nog mycket att hålla reda på!!

ha det bra alla vänner och bekanta!

Puss och hej leverpastej!

PS. Peter du kan väl laga pasta och pastasås idag...DS

Kommentarer
Postat av: Åsa

vart du fin då, när emma sminkade dig ?:)

2007-09-16 @ 13:26:50
URL: http://novemberflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0