Sjukt kul med listor

Hej!!


Är bara tvungen att publicera en lista till...det är ju så kul att bli intervjuad...eller ja svara på frågor...nej intervjuad låter bättre!! Haha som en kändis...

JAG BOR: I Striberg
JAG SOVER: Alldeles för lite
JAG ÄR: Mamma och Fru
JAG BLIR GLAD AV: Semester, lönepåök, nystädat hem, god mat, familjen...mm
VEM KRAMADE DU SENAST: Emma

VAD SA DU SENAST: Hej då
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN: Peter om han inte är här, gäller även om det är honom jag är arg på.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: Allt som jag vill ha naturligtvis
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 07.45
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE: Lägg dig och sov!!! ( till Emma )
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Japp

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT: Vet ej jag sov ju...antar att det var tre katter där iaf.
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: En dokumentär om hajar
KAN DU SPELA FOTBOLL: Haha...ja det kan väl alla!!
SENASTE PERSONEN DU SKICKA SMS TILL: Jim
SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: Jim i Portugal
SENASTE PERSONEN SOM DU RINGDE TILL: Lokavägen 7 ( pratade med syrran för hon svarade )

SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ATT SKRATTA: Vet ej men det var nån på AFV...så jäkla bra idag!!!
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ARG: Emma
SENASTE MAT DU ÅT: Kebab-biff tzatziki och klyftpotatis
SENASTE FILMEN DU SÅG: Las vegas
SENASTE MEST SPELADE LÅT: Allt som Rix spelar

SENASTE TANKEN VAR OM: Undrar vad jag ska skriva här....
VAD DRACK DU SENAST: Apelsin juice...min passion
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Vakna, ge Emma frukost, duscha, klä på mig, äta frukost sen vet jag ej...
HAR DU HAFT SEX: Nej är en jungfru...jag ska göra min andra jungfrufödsel snart...Daahhaa
VEM SOV DU HOS SENAST: Mig själv...eller en jäkla campingstuga i vimmerby
VILKA HAR DU KYSST: Bara Peter ; ) och mammakyssar till Emma förståss
OM DU FICK EN ÖL JUST NU, VILKEN SORT: Heineken, men jag håller mig hellre till apelsinjuice! Alltid!!

By the way...Min bror har kommit fram helskinnad till Portugal och andra sidan släkten har kommit helskinnade till Fromhedens camping...skönt!!!

Nu ska jag sova! Men först min ritual...en åksjuketablett och en folsyra tablett...kanske två alvedon...( allt helt ofarligt för fostret !!) sen toabesök...vänner osv...Natti natti

image48

Tandapa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0