Köp Expressen idag!!!

Hallå!

Tänkte bara tipsa om att våran lilla tjej är med i Expressen idag...sidan 5 tror jag att det är under veckans MMS. Det är min mor som skickat in en bild på Emma när hon ligger på sin morfars rygg och masserar han, i husvagnen.

Idag så har jag suttit och drömt om vad jag ska köpa för möbler och tapeter till utbyggnaden och resten av huset. Peter var rätt så överens med mig.  Fast han säger att han kan inte se framför sig om det blir snyggt så han litar på mig. Det enda kravet som jag tror att han har är att det ska ingå en plasma Tv i möblemanget. Då är han nöjd.

Nej detta får bli ett kort inlägg, jag har bättre saker för mig än att roa er ; )......

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0