Jobbar Pistol Britta på Kreta?

Hej hej!

Attans vad trött jag är...har jobbat 6 dagar och ska göra min sjunde i natt! Riktigt jäkla apjobbigt att jobba nätter helt plötsligt. Jag har ju alltid gillat att jobba nätter men nu på sista tiden så har det bara liknat skit. Jag har ingen ork över alls, känner mig som världens tråkigaste mamma. Det blir så konstigt på våra scheman när jag jobbar nätter så jobbar Peter alltid em så jag får max sova till 13.30...sen inget mer på hela dagen för jag måste ju ta hand om Emma...När Peter jobbar natt så är jag alltid ledig så han får sova hur länge han vill och sen brukar han lägga sig mellan 18-21 på kvällen, så han får ju den sömn han behöver.

mmm...sitter och äter ballerina kakor...

I natt var jag tvungen att plocka bort min piercing som jag haft de senaste 5-6 åren, blev så jäkla kväljd av den ( den sitter i tungan för er som undrar ) ...förstår precis hur det måste kännas för dem som blir av med ett ben eller en arm eller så för jag tror hela tiden att den sitter där, det känns som det. Skit skumt! Tungan blev så lätt också så det känns som den ska flyga i väg när jag börjar prata...äcklig känsla...men men jag får väl prova att stoppa tillbaka den igen och funkar inte det får jag väl helt enkelt klara mig utan!! Vilka bekymmer jag har va? haha!!

image52

Satt och tittade på korten från Grekland...Jag Peter och Emma kollade varje kväll på olika shower på hotellet och där var hon...Gun-Britt...vi satt helt förvånade i våra stolar och tittade på denna människa när hon sjöng och dansade så bra och såg ut som Gun-Brittan...eller var det hon ? Vet fortfarande inte...men var befann sig resten av familjen? Detta kanske är Klas vem vet?

image53

Nej nu ska jag sluta roa mig på detta sätt och göra lite nytta istället!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0