God morgon!


Hej hej hallå dagboken!

Sitter här med en grym huvudvärk, en huvudvärk som känns som om jag skulle druckit en liter vodka igår och sen stoppat huvudet i ett skruvstäd hela natten och vridit om och när jag sen vaknade doppat huvudet i bensin så man riktigt känner hur ångorna tränger in i varenda liten cell i skallen och dödar dem...långsamt långsamt. Ger sig inte huvudvärken snart så tänder jag eld på bensinen!! Haha

Mår lite bättre idag mot igår...hoppas det håller i sig hela dagen så jag kan jobba. Bara denna huvudvärk släpper! Det är säkert allt snor som fastnat nånstans där uppe, så jag antar att när huvudvärken släpper så släpper väl även snoret...nej nu kan jag kanske skriva om något annat!

Satt och tittade lite på möbler igår, fan vad mycket jag vill ha! Vi har bestämt att vi ska köpa en ny soffa en divan, soffbord, fotölj+fotpall, data skåp, matsalsbord+stolar och bokhylla...och skulle det råka bli pengar över så kanske kanske kanske vi köper en jäkla plasma TV. Vi får väl se hur mycket vi kan spara ihop... 

Nej nu ska jag kolla in barnkläder på hm.com

Tack och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0